جام حذفی آرشیو خبر ها
الگری: بازی تمام شده بود اما

الگری: بازی تمام شده بود اما

مطمئنا نتیجه دربی ایتالیا که این بار در رقابت های کوپا ایتالیا میان یووه و اینتر برگزار شد و با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید برای مکس الگری و شاگردانش رضایت بخش نبود. مربی یووه در پایان بازی در سخنانی گفت:

 

نمی دانم کامل چه اتفاقی افتاد، در پایان بازی شاهد هرج و مرج و بهم خوردن شرایط بودیم، البته مقصری وجود ندارد. می دانستیم که بازی سختی داریم این از شرایط بازی با اینتر است و همیشه اینگونه بوده. در این بازی نیز رشد خود را نشان دادیم، در بازی هوایی و در کنترل توپ خوب کار کردیم برای آنچه که در پایان بازی رخ داد متاسفیم. باید با دقت بیشتری بازی می کردیم و نیاز بود که از گل حفاظت می کردیم. تقریبا بازی تمام شده بود. در مجموع بازی متعادلی بود و نتیجه مناسبی به دست امد. تیم ما در شرایط خوبی است و خب این افسوس ها برای نتیجه همیشه در دربی وجود داشته. بازیکنان برای تساوی در دقایق پایان بازی عصبانی بودند اما نیاز است که نتیجه را پذیرفت و اشتباهات را تکرار نکرد. کمی کند بودیم و اینتر این را می دانست و در شروع های بازی بهتر کار کرد. در این بازی پرس بیشتری داشتیم و نمایش خوبی ارائه کردیم.

 

اما دوشان و مهاجمین

 

دوشان خوب کار کرد، خصوصیات بازیکنانم در خط حمله متفاوت است. در این بازی فرصت هایی خلق کردیم و من برای ولاهوویچ و دی ماریا خوشحالم.

 

عصبانیت دی ماریا

 

خب مطمئنا عصبانی بود چون از بازی بیرون آوردم اش. اما من باید این تعویض را انجام می دادم.

 

کیه زا

 

در حال وفق دادن خود با شرایط است و در این امر خوب هم کار می کند. با این حال برای رسیدن به فرم ایده ال نیاز به زمان دارد. به ویژه از نظر ذهنی و این کاملا عادی است که باید به او زمان داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: